Informații publice

Anunt depuneri cereri atribuire terenuri concesiune 2025

14.01.2025
Primăria Orașului Cugir anunță că în perioada 09 decembrie 2024 - 28 februarie 2025 se primesc cereri pentru concesionare terenuri în vederea construirii de locuințe, conform HCL nr.229/2021 pentru completarea art. 43, alin. (3), lit. c) din HCL nr. 236/2020 privind aprobarea Regulamentului pentru concesionarea bunurilor imobile care aparţin domeniului public și privat al orașului Cugir.
Cererile vor fi însoțite de următoarele documente justificative:                                                                                                                                     
-cerere depusă, în nume propriu sau împreună cu soțul/soția;
-copia actului de identitate conform căruia reiese faptul că solicitantul are vârsta cuprinsă între 18 ani (împliniți) și 35 de ani (neîmpliniți) la data depunerii cererii și că are domiciliul în orașul Cugir;
-copie de pe certificatul de naştere al solicitantului şi al soţului/soţiei/copii, dacă este cazul
-copie de pe certificatul de căsătorie, dacă este cazul;
-adeverinţă de la locul de muncă privind venitul net realizat de către solicitant / soţ, soţie, după caz, sau alte documente justificative care fac dovada veniturilor obținute din administrare/asociere societăți comerciale, PFA, II sau IF;
-certificat de atestare fiscală din care să rezulte că nu are datorii la bugetul local (solicitantul, soţul/soţia, după caz);
-extras de cont / preaprobare financiară / contract de finanțare din partea unei instituții bancare cu privire la faptul că solicitantul deține suma de minim 50.000 lei sau echivalent în euro / este eligibil pentru obținerea unui credit în vederea construirii locuinței, cu suma de minim 50.000 lei sau echivalent în euro;
            - cazier judiciar soţ şi soţie;
             -declaraţia solicitantului, respectiv a soţului/soţiei, după caz, autentificată la notarul public, pe propria răspundere, că se obligă:
să înceapă construcţia locuinţei în termen de un an de la data atribuirii terenului;
2) să finalizeze locuința în termen de maxim 3 ani de la data obținerii Autorizației de construire, conform Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată;
3) să respecte prevederile Regulamentului pentru concesionarea bunurilor imobile care aparţin domeniului public și privat al orașului Cugir;
4) să respecte indicatorii de energie primară și emisii co2 maxim admiși în cazul cladirilor de tip nzeb asumați, respectiv sub 172 kWh/m2/an; sub 39 kg/m2/an CO2.
                        Solicitantul/soțul sau soția care îndeplinesc condițiile prezentului Regulament nu pot cocesiona decât o singură parcelă de teren pentru realizarea locuinței.
Solicitantul/soțul sau soția cărora le-a fost atribuit teren conform Legii nr. 15/2003 privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuințe proprietate personală, nu beneficiază și de prevederile prezentului regulament.
Dosarele cu cererile însoțite de toate documentele prevăzute se depun la Registratură din cadrul Primăriei oraşului Cugir. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul primăriei sau la telefon 0258/751001, interior 121.